Orqaga

Korxona xodimlarini SMK (hujjatlar) va GDP asoslari bo'yicha o'qitish

Xizmat so'rovi

Xizmat tavsifi

Kompetentsiyaga asoslangan yondashuv asosida o'quv tizimini yaratish tavsiya etiladi. Ushbu yondashuv xodimlarning lavozimlarga bo'lgan malakasiga qo'yiladigan talablarni juda aniq tuzishni va ma'lum bir lavozimga qo'yiladigan talablar darajasiga muvofiq o'qitishni o'z ichiga oladi.

Zamonaviy bozorda biznes yuritish sizning biznesingiz yoki tashkilotingiz xalqaro standartlarga javob berishini talab qiladi.

Boshqaruv nazariyasi nuqtai nazaridan, SMT ishlab chiqarilayotgan mahsulotlar va ko'rsatilayotgan xizmatlar sifatining barqarorligini ta'minlashga qaratilgan kompaniyani boshqarish tizimining ajralmas qismidir.

Sifat xalqaro standartlarga qanday mos keladi? Zamonaviy standartlarni tushunishda sifat nima? Ikkinchisidan boshlaylik.

Sifat, zamonaviy ma'noda, nafaqat mahsulotga xos xususiyatlarning mavjud standartlarga muvofiqligi. Bu, shuningdek, mahsulotning qo'llanilishiga mos keladi. Bu shuni anglatadiki, agar mahsulot standartlarga javob bersa, lekin uni maqsadga muvofiq qo'llash mumkin bo'lmasa, u yuqori sifatli deb hisoblanmaydi. Bundan tashqari, ro'yxatdagi ikkitasini bajarishda mahsulot etarli narxga ega bo'lishi talab qilinadi. Va nihoyat, eng muhim talab, mahsulot xaridorning kutilgan ehtiyojlarini qondirishi kerak.

Ishlab chiqaruvchi uchun ushbu ehtiyojlar spetsifikatsiyalarda ifodalanadi. Shunday qilib, SMT aniq spetsifikatsiyalarga muvofiq ishni bajarishga qaratilgan. Sifat menejmenti tizimida o'qitish seminarlar va treninglar orqali xodimlarga har bir bo'g'inning, alohida xodimning tashkilot va korxonaning yakuniy mahsuloti sifatini boshqarishdagi rolini tushuntirishdan iborat.

Korxonada xalqaro standartni joriy etish (xususan, ISO 9001) – bu korxona ishini tahlil qilish, SMTni joriy etish bo'yicha ishlarni rejalashtirish va h.k. lar uchun kompaniyaning dastlabki auditini o'z ichiga olgan ko'p bosqichli jarayon. keyingi bosqich sifat menejmenti tizimini ishlab chiqish, o'qitish yondashuvlari va usullarini ishlab chiqishdir.

Shundan so'ng, kompaniya xodimlarini o'qitish boshlanadi - barcha darajadagi rahbarlardan tortib kichik xodimlargacha. Sifat menejmenti tizimi asosiy printsiplardan biri har bir xodimni ishlab chiqarishning har qanday bosqichida jalb qilish, sifatli mahsulot ishlab chiqarishda ishtirok etishdir. Shu maqsadda kompaniyaning har bir xodimi SMT qanday ishlab chiqilganiga qarab o'z ish joyidagi vazifalarni bajarishga o'rgatiladi.

Kadrlar tayyorlash-bu tajribali o'qituvchilar, murabbiylar va rahbarlar rahbarligida bilim, ko'nikma, ko'nikma va aloqa usullarini o'zlashtirishning maqsadli, uyushgan, tizimli va tizimli ravishda amalga oshiriladigan jarayoni.

Kompetentsiyaga asoslangan yondashuv asosida o'quv tizimini yaratish tavsiya etiladi. Ushbu yondashuv xodimlarning lavozimlarga bo'lgan malakasiga qo'yiladigan talablarni juda aniq tuzishni va ma'lum bir lavozimga qo'yiladigan talablar darajasiga muvofiq o'qitishni o'z ichiga oladi.

Xizmat buyurtirish yoki maslahat olishni istaysizmi?

Iltimos, kontaktlaringizni qoldiring va biz siz bilan bog'lanamiz